martes, junio 12, 2007

MIRA, PASSAVA PER AQUÍ I...

Fa molt que no escric res. Però això no es deu a que se m’hagin acabat les idees o els pensaments interessants ni que m’hagi mort ni res... Senzillament em feia mandra. Tant de bo tingués un fotolog en comptes d’un blog! Llavors penjaria una foto divertida i escriuria una frase ximpleta... Ei, no vull ofendre ningú, només és que, ja sabeu, no exigeix tanta atenció... Com una mascota. Un blog seria com un gosset i un fotolog... com una tros de fusta. XD

També hi ha un punt d’orgull, com el director de cine que acaba de rodar la seva obra mestra i li fa por que el seu següent projecte no estigui a l’alçada. Doncs així em sentia jo després de parlar del Risk!

En realitat últimament em passa una cosa curiosa. Tinc molts temes dels que m’agradaria parlar i que trobo molt interessants (el que sigui... actualitat, vivències, paranoies...) i trobo que al blog no tinc prou espai per explicar-les mínimament bé. Seria amanir un bistec de luxe amb ketchup. I a la vegada no trobo res que em motivi prou com per emprendre l’arriscat viatge que significa començar a escriure un senyor guió de 90 pàgines... Tot plegat és força significatiu i a la vegada empipador.


I això no és tot: se m’acaba la bona vida. El dilluns de la setmana que ve començo a treballar a un parking. Com el darrer estiu. Sí, exactament, el mateix estiu i el mateix treball on vaig jurar que mai més tornaria... A vegades ens hem d’empassar l’orgull i fer coses que no ens agrada fer per diners (ui, però que lleig sona això...). El meu fracàs alhora de buscar una feina vinculada amb l’educació i amb martiritzar nens amb dades històriques m’hi obliga. Esperem que el setembre sigui un mes més propici...


La bona noticia és que l’agost treballaré a Badalona i segurament serà bastant tranquil. I no ens oblidem que em treuré una bona pasta (que ja em fa falta!). Al final jo també caic en la típica psique posmoderna i hedonista... Aquella que diu que els nostres problemes queden adormits per un narcòtic que consisteix en anar al Fnac i concedir-se petits capricis amb una targeta de crèdit sanejada. Sense meditar que moltes vegades allò que comprem realment no ens fa falta, es clar.

Crec que és força significatiu i a la vegada empipador...

Etiquetas:

4 Comments:

At 4:38 p. m., Anonymous Anónimo said...

Oh, senyor David, de nou ha aconseguit ferir-me la sensibilitat pels seus comentaris tant abjectes i despreciables!

Però com s'atreveix a insultar així els fotologs??? Que li han fet res a vostè? Tot això és enveja pk no li van deixar obrir un pel seu caracter groller i malparit a la vegada.

Ha perdut un lector, senyor meu!

 
At 6:56 p. m., Anonymous Anónimo said...

Hola tio. Pues hay que currar... aprovecha que ahora son currillos de verano, porque el dia que tengas algo serio, será de por vida... coche, casa, independencia... es el precio que hay que pagar.
Por otro lado, si el blog se te antoja pequeño y el guion largo, porque no escribes un corto?
Recuerdas mi corto llamado "Crotos"? era un corto buenisimo,deberias re-escribirlo (bueno, escribirlo entero menos dos paginas jaja). Besos!

 
At 1:26 a. m., Anonymous Anónimo said...

En Victa té raó, pots fer curts mentre no et vegis animat per un altre llarg. I la idea de reprendre "Crotos" és excel·lent, aquell curt hauria guanyat molts premis en tots els festivals de cine snuff :D
Pel q fa als flogs, "¡Hal·lo tú!"

 
At 2:49 a. m., Anonymous Anónimo said...

Todos sois imbéciles, yo tengo la razón, los cortos han muertos, dedícate a crear una trilogía epico-festiva, que se convierta en mito dentro de 150 años... Miki

 

Publicar un comentario

<< Home


Parador